S E Z O N:   2020   2019   2018   2017
4 maj 2020
Jupiiiii, wracamy po przerwie
Jak dobrze jest pojeździć po okolicy i poczuć zapach lasu. Po dwóch miesiącach aresztu domowego stare ścieżki na nowo cieszą :D:D:D
1 kwiecień 2020
#ZOSTAŃWDOMU
Trudne czasy dla sportowca
Od dzisiaj wyjścia z domu zostają ograniczone tylko dla spraw niezdędnych do życia. Zostaje nam przestrzeń domowa i ogród (tylko pozazdrościć tym co go mają). Do zobaczenia po przerwie!!! A tak wyszedł nasz promo-film, nakręcony kiedy widzieliśmy się ostatni raz.
31 marzec 2020
Sekcja KOMETKA
KOMETKI po domowemu
W związku z ograniczeniami wprowadzonymi stanem epidemi w kraju, 9 marca ostatni raz widzieliśmy się na zajęciach klubowych, ale rowery i sprawność fizyczna nie poszły w kąt. Poniżej KOMETKI po domowemu - coś dla ducha i dla ciała: przejażdzki z Rodzicami, technika w ogrodzie, rolka w domu, podciągania, skoki, równowaga i siłowania oraz ... aranżowanie pokoju i inne przyjemności. Super KOMETKI!!!
15 marzec 2020
Mistrz OTP 2020
DNS
Otwarte Treningi Przygotowawcze do sezonu 2020 dobiegły końca. Dziś na zakończenie miał być sprawdzian formy i wyłonienie Mistrza OTP 2020. Pogoda przepiękna. Niestety, plany pokrzyżował nam COVID-19, ale co każdemu wpadło w nogi to już jego. Razem, przez te 17 niedziel okresu jesienno-zimowego, przejechaliśmy około 930 km w czasie 43 godzin. Dobra robota!!!
Dzięki wszystkim za ten czas!!!
9 marzec 2020
Kręcimy promo-film
Dziś na zajęciach oprócz ćwiczeń typowo sportowych, poćwiczyliśmy też nietypowo - grę aktorską :) - nakręciliśmy film promujący naszą Sekcję, aby zachęcić inne dzieciaki do jazdy na rowerze.
7 marzec 2020
Otwarte Mistrzostwa Kalisza w Kolarstwie MTB - Kalisz
Złoto dla Bruna i brąz dla Bartka S!!!
Sezon wyścigowy dla KOMETEK otwarły Mistrzostwa Kalisza w Kolarstwie MTB. Były to pierwsze zawody, na których konkurencja była bardzo duża i na starcie naszych trzech żaków – Bartka G, Franka i Filipa – pojawiło się aż 25 rywali. Na trzech 1000m pętlach wokół toru kolarskiego najbardziej dawały chłopakom w kość podjazdy i deszczowe zimno. 3 okrążenia wydawały się niemożliwe do zrobienia, a jednak, po 12 minutach wszyscy odmeldowali się na mecie wypompowani na maksa, ale zadowoleni z siebie. W kategorii dziecięcej na starcie stanęli Bruno i Bartek S. Dla nich trasa była okrojona tylko do płaskiego obszaru z wieloma agrafkami i dwóch rund. Te dwa dziki na rowerach „dzikują”. Bruno wystartował jak rakieta i wyprzedził pana rozprowadzającego wyścig zostawiając wszystkich daleko w tyle. Bartek S po spóźnionym starcie, z minuty na minutę odrabiał straty goniąc klubowego kolegę. W efekcie końcowym Bruno wrócił do domu z tytułem Mistrza Kalisza w Kolarstwie MTB, a Bartek S jako II-vice Mistrz.
Wszystkim KOMETKOM gratulujemy, dobra robota!!!
4 marzec 2020
Zadanie publiczne "Rower nas kręci"
Dzieciaki na rowery!!!
Zapraszamy na cykl 8 rowerowych spotkań, które przy wsparciu finansowym Gminy Śrem w ramach realizacji zadania publicznego dla Was przygotowaliśmy. Mamy dla Was ciekawe rowerowe zadania, przekąski, nagrody oraz pamiątkowe bluzy dla tych którzy wezmą udział we wszystkich spotkaniach. Wystarczy sprawny rower do jazdy po terenie (koła min. 24 cale) i kask. Zajęcia są nieodpłatne, a liczba miejsc ograniczona do 30 uczestników. Zapisy według kolejności zgłoszeń. Więcej informacji w zakładce PROJEKTY:→ ROWER NAS KRĘCI.

Do zobaczenia!!!
1 marzec 2020
Sekcja KOMETKA
Własne LOGO, jupiii!!!
Nasza sekcja dziecięco-młodzieżowa KOMETKA ma już oficjalnie swoje logo. Stanowi je kształt litery "S" zakończony barwami klubowymi - kolorem pomarańczowym i niebieskim. Symbolizuje krętą drogę umiejetności jaką trzeba pokonać, aby zostać Super KOMETKĄ.
10 luty 2020
Czas na bikefitting
Dzieciaki rosną, jak na drożdżach, więc kolejne zajęcia poświęcone będą kontroli wzrostu, wagi, zakresu ruchów i dostosowania do nich rowerów. Wszyscy trenerzy w akcji.
23 styczeń 2020
Wyścig australijski
co okrążenie ostatni zawodnik odpada. Nikt nie chce odpaść, więc każdy daje z siebie wszystko.
16 styczeń 2020
DOTACJE NA SPORT 2020
Na Pana Burmistrza i Pana Starostę możemy liczyć
Dzisiaj podpisaliśmy umowy dotacyjne na realizację zadań w zakresie sportu, zarówno w Urzędzie Miejskim i Starostwie Powiatowym. Obu instytucjom bardzo dziękujemy za wspieranie rozwoju naszego Klubu.
12 styczeń 2020
WOŚP 2020
Kręcimy dla Orkiestry w Śremie i Manieczkach,
a na pamiatkę klubowa naszywka okolicznościowa dla zrowerowanych dzieciaków, które razem z nami kręciły.
28 grudzień 2019
Wyścig w Kolarstwie Przełajowym o Puchar Prezydenta Miasta Leszna - Leszno
Z jak zimno
Na zakończenie roku - przełajowy trening rowerem górskim.
23 grudzień 2019
Sekcja KOMETKA - zajęcia z Rodzicami
Z Rodzicami jest najfajniej
Dzisiaj zajęcia z Rodzicami, których KOMETKI nie mogły się już doczekać, a w szczególności zbijaka na równoważni ;). W planie zajęć rywalizacja drużyn - sprytne KOMETKI kontra mocni Rodzice.
1 grudzień 2019
OTP 5: kierunek Turew-Gorzyczki-Brodnica
Jedziemy
jedziemy, jedziemy!!!
28 listopad 2019
Techniki nigdy za dużo
Każda pora i warunki są dobre, aby poćwiczyć. Na wiosnę wszystkich czeka zaliczenie sprawności na odznaki 🏅

24 listopad 2019
OTP 4: kierunek Esterpole-Grzybno-Nowinki-prawie Mosina-Baranowko-Jaszkowo
Singletrackowo
Dzisiaj wpadło trochę nowych singletracków, a największą górę na naszej trasie pokonywaliśmy tak:
23 listopad 2019
Sobotni Trening
Killer!!!
Zjazdy z Killera, a w roli głównej Blanka i Gaja pod okiem trenera.

18 listopad 2019
Sekcja KOMETKA - zajęcia
Dla każdego coś innego, ale razem
Na sali gimnastycznej trenujemy wszyscy razem, grupa sportowa i niebieska poznają tajniki treningu, a grupa pomarańczowa rozwija się poprzez wspólną zabawę.
17 listopad 2019
OTP 3: kierunek Włościejewki-Dolsk-Wyrzeka
Hej hop
Oprócz nabijania kilometrów, dokładamy trochę techniki.
10 listopad 2019
OTP 2: kierunek Bodzyniewo-Cichowo-Dalewo
Dzisiaj płasko i luźno
czyli w sam raz.
7 listopad 2019
Powiększamy się!!!
Jest już nas 14 - do KOMETKOWEGO grona dołącza Wojtek.

3 listopad 2019
OTP 1: kierunek Grodzewo-Zaniemyśl-Kaleje
Zapraszamy na treningi otwarte
Ruszyliśmy z kolejnym cyklem przygotowań do sezonu pod nazwą OTP (Otwarte Treningi Przygotowawcze). Grupa jak i treningi są otwarte dla wszystkich chętnych i wszyscy są mile widziani (zresztą tak jak co roku ). Warunki udziału znajdziecie w zakładce OTWARTE TRENINGI. W tym roku postanowiliśmy trochę odświeżyć formułę i wprowadzić kilka zmian. Najważniejsze z nich:
1) przenieśliśmy się na Messenger, aby mieć większą interakcje z Wami;
2) każde spotkanie będzie miało swojego opiekuna, który będzie odpowiadał za jego przebieg, będzie to ktoś z trójki: Szymon, Mateusz i Przemol;
3) jeśli pogoda pozwoli to zamienimy krótkie pętle na jedną dłuższą.
4) staramy się jechać wszyscy razem, jedną, zwartą grupą, więc przód nie szarpie do przodu, a tył nie gada tylko nadgania. Jeśli zajdzie potrzeba to dopuszczamy dokonanie podziału na 2 podgrupy (ale nie więcej ): szybszą i wolniejszą lub na jadącą całą trasę i jadącą skrótami;
5) na grupie będziemy podawać wszystkie najistotniejsze informacje na temat zbliżającego się treningu, takie jak: kierunek, tempo, orientacyjny dystans oraz czas przejazdu, aby każdy wiedział wcześniej co go czeka i czy podejmuje wyzwanie ;
6) tam również będziemy informować o ewentualnym odwołaniu OTP z przyczyn np. pogodowych.
Reszta wyjdzie w praniu! Życzymy owocnej zimy i do roboty !!!

Pierwszy trening juz za nami.